فرازش

روزمره‌گی‌های آدمی که دلش می‌خواست یک روز دل همه‌ی آدم‌ها را به دست بیاورد

فرازش

روزمره‌گی‌های آدمی که دلش می‌خواست یک روز دل همه‌ی آدم‌ها را به دست بیاورد

فرازش

فرازش به معنی صعود است. در نجوم به نقطه‌ای که مدار حرکت یک ستاره در موقع حرکت به سمت شمال، استوا را قطع می‌کند گره فرازشی یا گره صعودی می‌گویند. دوست دارم آن لحظه‌ی ناب فرازش را در زندگی‌ام تجربه کنم. گره‌های ذهنی‌م را یکی‌یکی باز کنم و ازشان رد شوم و صعود کنم؛ صعودی بی‌بازگشت.

هم‌زیستی مسالمت‌آمیز کیوی و پیاز

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ

۲۵ شهریور ۱۳۹۵

بلاخره از چیزی که می‌ترسیدم دارد سرم ‌می‌آید افزایش بیش‌از حد اشتها و ریزش موهایم، بعد از دو ماه و نیم حالت تهوع و بی‌اشتهایی حتی وزن کم کردن حالا به یکباره حالت تهوعم رفته است جای خودش را به مدام گرسنه شدن داده است یک جوری که یک‌هو دست و پایم شروع به لرزیدن می‌کند و گویی همین الان است که از گرسنگی غش کنم با اینکه یک ساعت قبلش حتما یک چیز خورده‌ام. همه‌ی وزن از دست‌رفته‌ام در عرض ده روز برگشت. درباره ریزش مو هم با دکتر صحبت کردم خانم دکتر هم گفتن باید با آن کنار بیایم دیگر، کاریش نمی‌شود کرد به مرور بر‌می‌گردد و درست می‌شود و به قول بابات کیویِ ما همش این روزها آب و پیاز می‌خورد،‌ از شدت ریزش مشخص است که پیاز موهای من حسابی هم بهش مزه کرده است.

راستی این هفته کیوی صدایت می‌کنیم قدت یحتمل چیزی اندازه‌ی یک کیوی کوچولو است‌.

  • مهسا قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی