فرازش

روزمره‌گی‌های آدمی که دلش می‌خواست یک روز دل همه‌ی آدم‌ها را به دست بیاورد

فرازش

روزمره‌گی‌های آدمی که دلش می‌خواست یک روز دل همه‌ی آدم‌ها را به دست بیاورد

فرازش

فرازش به معنی صعود است. در نجوم به نقطه‌ای که مدار حرکت یک ستاره در موقع حرکت به سمت شمال، استوا را قطع می‌کند گره فرازشی یا گره صعودی می‌گویند. دوست دارم آن لحظه‌ی ناب فرازش را در زندگی‌ام تجربه کنم. گره‌های ذهنی‌م را یکی‌یکی باز کنم و ازشان رد شوم و صعود کنم؛ صعودی بی‌بازگشت.

به بهانه‌ی تولدم

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

۱۳ شهریور ۱۳۹۵

به بهانه تولدم

تولد امسالم با تولد سال‌های پیشم تفاوت چشم‌گیری دارد. تفاوت و هیجانش به این است که هم سالگرد تولد من هست و هم انسان دیگری در وجودم متولد شده است. و این بی‌شک اولین و آخرین تولد دو تایی ما بود که با هم گرفتیم.

از سال دیگه هر کی تک‌تک تولد می‌گیره :)

  • مهسا قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی